الأحد، مايو ١٤، ٢٠٠٦

مصر يا أم ..... ولاد أهُم


كنت فى مدونة العداله الاجتماعيه ولفت نظرى شيى جميل جدا ان ابن عبد العزيز جمع صوره للمعتقلين ونشرها وجمعها من وائل عباس الوعى المصرى انا إخترت كام شخص منهم اللى أعرفه معرفه شخصيه ومنهم اللى اعرفه من النت بس ةهحاول اقولكم اتجاه كل شخص فيهم
ده أحمد ماهر حزب الغد و عضو شباب من أجل التغيير بيشتغل مهندس مدنى وبيحب يصمم الكبارى أوى هو صديق شخصى وقريب جدا منى ادعوا له ربنا يفك أسره
محمد الشرقاوى تبع الاشتراكيين الثوريين لما يكون فى المظاهره تلقيها إتقلبت رأسا على عقب محمد أنا قابلته عدة مرات لكن ما اعتقدش إنه يعرفنى لكن على الأقل يعرفنى شكلا
على الفيل حزب الغد شاعر عاميه مالوش حل دايما يطلع المظاهرات ويألف أإنى وشعارفات جميله جداجد على دمه خفيف ومتمكن هو أساسا من البحيره . وساعات بيكتب فى جردة الغد
علاء باشا شيخ المدونين المصريين أنا ما أعرفهوش شخصيا إنما ِشوفته مره فى مظاهرة ذكرى سقوط بغداد وكان معاه زجته منال
مالك. من الاسكندريه حزب الوسط مثال متميز للشاب الناضج فكريا وسياسيا أنا ما أعرفهوش شخصيا لكن شوفته مره فى يوم الطالب العالمى بجامعة القاهره واول ماتشوفه تحس انك عايز تتعرف عليه وتصاحبه

كريم الشاعر ...حزب الغد شوفته أكتر من مره بس مافيش علاقه شخصيه بينى وبينه مش عارف عنه كتير إنما هو شخصيه محترمه

هناك ٦ تعليقات:

غير معرف يقول...

تصحيح بسيط يا محمد
كريم الشاعر من حزب العمل وليس حزب الغد

شايفنكم يقول...

على الفيل حزب الغد شاعر عاميه

Mo Eltaher يقول...

مش عارف بس انا متأكد ان كريم الشاعر غد

غير معرف يقول...

صحبك احمد ماهر المهندس طلع ولا لسة فى الاسر عرفنى لو سمحت

Mo Eltaher يقول...

لسه

غير معرف يقول...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. treatment for high blood pressure Alternative medicine for hair loss Trimsta and zyrtec Comparisons of breast enlargement pills world smallest cell phone Wedding invitations and discount cymbalta zoloft combination Keyword cymbalta effexor ppc se Esta chest freezer dependency zoloft ween 2b zoloft big huge lactating boobs Coupons contact lenses in zoloft india ogden tumescent liposuction lyle web design